Subject: Reg 2/2540820, 13.08.25, TEAVITUS veekvaliteet korras Pelguranna tn 51
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 17:50:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient

Veekvaliteet Pelguranna tn 51 kinnistul on taastunud. 12.08.2025
analüüsitud trihalometaanide tulemus oli 76 µg/l, joogivee piirnorm on 100
µg/l. Seega kinnitan, et vesi on ohutu joomiseks ning saab jätkata
tavapärase veekasutusega. Tuleme veekvaliteeti uuesti hindama kahe-kolme
nädala jooksul.

Tänan Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Ilusat õhtut soovides

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

Tel: +372 626 2200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnavesi.ee/> http://www.tallinnavesi.ee

Iseteenindus: klient.tvesi.ee